Λάστιχα γυμναστικής. «Σκληρά» με τους μυς, μαλακά με τις αρθρώσεις!!! Vol1

Πιθανώς να τα έχετε προσέξει σε αρκετά γυμναστήρια και να θεωρείτε ότι απευθύνονται μόνο σε γυναίκες και σε όσους βρίσκονται σε φάση αποκατάστασης από κάποιον τραυματισμό. Αναθεωρείστε άμεσα.

Τα λάστιχα γυμναστικής βάσει ερευνών μπορούν συμβάλλουν τα μέγιστα στην αύξηση δύναμης, μυϊκής μάζας και στο κάψιμο λίπους – αρκεί να τα εντάξετε στην καθημερινή σας προπόνηση. Τα λάστιχα και τα ελεύθερα βάρη (μπάρες, αλτήρες) έχουν αρκετές ομοιότητες. Αποτελούν και τα δύο μεθόδους προπόνησης με αντίσταση και επιτρέπουν μεγάλο εύρος κίνησης στις ασκήσεις. Όμως τα λάστιχα γυμναστικής  παρέχουν προοδευτική αντίσταση. Ιδιότητες, οι οποίες αποτελούν το άλφα και το ωμέγα σε μια αποτελεσματική προπόνηση αντιστάσεων. Μπορεί να μην μας γεμίζουν το μάτι λόγω εμφάνισης, αλλά σύμφωνα με έρευνες δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τα ελεύθερα βάρη όσον αφορά την αύξηση δύναμης, μυϊκής μάζας, αλλά και το κάψιμο λίπους. Για την ακρίβεια, σε αρκετά σημεία υπερτερούν αυτών (θα το αναλύσουμε σε άλλο άρθρο). Συμβουλευτείτε τους ειδικούς!!!

 

Ευχαριστούμε για την παραχώρηση του άρθρου την Μελίνα Χατζηαντωνίου .

insta: @meli_chatzi