Τριήμερο Σεμινάριο Βελονισμού-΄”Dry needling-ashi points”

ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ
PHYSIOMART-ACUPUNCTURE-
Ημερομηνία: 2024-04-19 10:00 - 2024-04-21 17:18

Τριήμερο Σεμινάριο Βελονισμού-΄”Dry needling-ashi points” στην Αθήνα

Ο πρωτοποριακός συνδυασμός στεγνής βελόνας και η ανάλυση των μεσημβρινών Κινέζικης Ιατρικής δίνει την δυνατότητα αξιολόγησης καί εφαρμογής δύο διαφορετικών θεραπευτικών προσεγγίσεων.

✅Ο πρωτοποριακός συνδυασμός στεγνής βελόνας Ashi Points και η ανάλυση των μεσημβρινών Κινέζικης Ιατρικής δίνει την δυνατότητα αξιολόγησης καί εφαρμογής δύο διαφορετικών θεραπευτικών προσεγγίσεων.

▪️Dry needling

➡️Το dry needling είναι μια θεραπευτική τεχνική που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση του μυϊκού πόνου και της δυσλειτουργίας. Περιλαμβάνει την εισαγωγή λεπτών βελονών σε συγκεκριμένα σημεία ενεργοποίησης εντός του μυός προκειμένου να απελευθερωθεί η ένταση και να μειωθεί ο πόνος. Η τεχνική βασίζεται στην έννοια των δυτικών ιατρικών πρακτικών, εστιάζοντας στη διέγερση των νευρικών οδών και στην απελευθέρωση ενδορφινών για την ανακούφιση από τον πόνο.

▪️Ashi points

➡️Τα σημεία Ashi αποτελούν μια σημαντική πτυχή της παραδοσιακής κινεζικής ιατρικής και μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανακούφιση από τον πόνο και την προώθηση της συνολικής ευεξίας.

Στοχεύοντας σε αυτά τα συγκεκριμένα σημεία, οι θεραπευτές μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς τους να επιτύχουν ανακούφιση και ισορροπία τόσο στη σωματική όσο και στη συναισθηματική τους υγεία.

Τα θεραπευτικά οφέλη των σημείων Ashi έγκεινται στην ικανότητά τους να παρέχουν στοχευμένη ανακούφιση από τον πόνο και εντοπισμένη θεραπεία για συγκεκριμένες περιοχές δυσφορίας, προσφέροντας μια πιο εξατομικευμένη και άμεση προσέγγιση για την αντιμετώπιση του πόνου και της δυσλειτουργίας στο σώμα.

Τα σημεία Ashi χρησιμοποιούνται συνήθως για τη θεραπεία μυοσκελετικών πόνων. Διεγείροντας αυτά τα σημεία, οι θεραπευτές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος, να απελευθερώσουν την ένταση στους μύες και να προωθήσουν τους φυσικούς μηχανισμούς επούλωσης του σώματος. Επιπλέον, τα σημεία ashi μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη θεραπεία εσωτερικών καταστάσεων, όπως πεπτικά προβλήματα, προβλήματα εμμήνου ρύσεως και συναισθηματικές ανισορροπίες.

👉Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, αποδίδονται 3 credits, για το μονοετές πρόγραμμα Βελονισμού του Shanghai Acupuncture College of Ireland οταν πραγματοποιηθεί.

👉Πιστοποίηση μετά από εξεταστείς από τον βρετανικό οργανισμό NOCN✅

Εισηγητές του σεμιναρίου είναι ο Ιωάννης Σαχπατζίδης και Αντώνης Δήμας.

📋Πρόγραμμα σεμιναρίου

📌 Πρώτη Μέρα

🕜10:00 – 18:00

Εισαγωγή στην Κινέζικη Ιατρική