Τί να προσέξω πριν αγοράσω διάδρομο γυμναστικής

Πήρατε την απόφαση να αγοράσετε διάδρομο γυμναστικής? Συγχαρητήρια για την επιλογή να κάνετε στον εαυτό σας ένα δώρο υγείας και ευεξίας! 

Ο διάδρομος γυμναστικής αποτελεί την πιο δημοφιλή επιλογή ανάμεσα στα όργανα γυμναστικής και αυτό γιατί παρέχει απλότητα και ευκολία στη χρήση του, με άμεσα αποτελέσματα στην υγεία γυμνάζοντας ολόκληρο το σώμα. 
Είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι λίγες ώρες τρεξίματος ή περπατήματος την εβδομάδα, χαρίζουν ψυχικά και σωματικά οφέλη όπως η καύση λίπους, η καλύτερη καρδιοαναπνευστική λειτουργία, η μείωση του στρες, η καλύτερη συγκέντρωση κ.ο.κ.
Τί θα πρέπει όμως να προσέξω πριν την αγορά του?

Χρήση

Αρχικά θα πρέπει να αποσαφηνίσετε για ποια ακριβώς χρήση το χρειάζεστε. Δηλαδή, θα λειτουργεί για μερικά λεπτά περπατήματος ή γρήγορο τρέξιμο? Θα χρησιμοποιείται από πολλά άτομα και θα κάνει καθημερινά ώρες χρήσης ή θα γίνεται μέτρια χρήση λίγες φορές την εβδομάδα? Θα χρησιμοποιείται από υπέρβαρα άτομα ή όχι? Έτσι, θα μπορέσετε να καταλάβετε αν θα πρέπει να επιλέξετε διάδρομο οικιακής χρήσης , επαγγελματικό ή ημι-επαγγελματικό διάδρομο. Αυτό θα παίξει ρόλο και στο τελικό κόστος του μηχανήματος

Δάπεδο/Ιμάντας

Εδώ θα πρέπει να προσέξουμε 2 στοιχεία. Την ποιότητα του ως προς την αντοχή του στο χρόνο, μιας και είναι το σημείο που λόγω χρήσης φθείρεται πιο εύκολα, και το πόσο αντικραδασμικός είναι. Το τελευταίο χαρακτηριστικό (αντικραδασμικός) είναι πάρα πολύ σημαντικό για την υγεία των αρθρώσεων και της μέσης μας.

Μοτέρ

Ιπποδύναμη πάνω από 2 ίππους αποτελεί συνήθως μια καλή επιλογή. Η ιπποδύναμη σχετίζεται με το βάρος του χρήστη αφού όσο μεγαλύτερο το βάρος, τόσο παραπάνω ίπποι θα χρειαστούν για τη σωστή και αδιάκοπη λειτουργία του διαδρόμου.

Κλίση 

Συνήθως 0-12 μοίρες κλίσης είναι ικανοποιητικές τόσο για την καύση λίπους όσο και ενδυνάμωση των μυών. Κάποιοι διάδρομοι έχουν και αρνητικές κλίσεις για να προσομοιώνουν την "κατηφόρα".

Εγγύηση 

Η εγγύηση θα πρέπει να καλύπτει τον διάδρομο αλλά και τα βασικά του εξαρτήματα όπως παραδείγματος χάριν το μοτέρ. Όσο περισσότερα χρόνια δίνονται τόσο το καλύτερο. Θα πρέπει επίσης ο διάδρομος και γενικά όλα τα όργανα γυμναστικής να είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Τέλος, θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι εκτός από τα αερόβια οφέλη του διαδρόμου θα μπορούσατε να συνδυάσετε και αναερόβια άσκηση (ενδυνάμωση μυών και αύξηση μυϊκής μάζας) με άλλα όργανα γυμναστικής πολύ οικονομικά και ευέλικτα όπως τα λάστιχα γυμναστικής, το trx, στρώμα γυμναστικής κτλ.

Μπορείτε να δείτε και προγενέστερο σχετικό άρθρο για γυμναστική στο σπίτι, με ιδέες για εξοπλισμό που μπορεί να έχει το κάθε σπίτι.