Γυμναστική στο σπίτι

gimnastiki-sto-spiti
gimnastiki

Γεγονός είναι οτι η γυμναστική στο σπίτι έχει πλεονεκτήματα. Κατ’ αρχάς, είναι αρκετά βολικό από απόψεως χρόνου, αφού γλυτώνεις την ώρα που απαιτείται για να πας και να γυρίσεις από το γυμναστήριο. Επίσης, κερδίζεις σε ευελιξία, αφού μπορείς μέχρι και την τελευταία στιγμή να αλλάξεις ασκήσεις ή και πρόγραμμα και να επιλέξεις κάποιο άλλο βίντεο ή app. Το μόνο γεγονός που μπορεί να καταστήσει τη γυμναστική στο σπίτι δύσκολη; Η έλλειψη οργάνων και εργαλείων, που συνήθως είναι προσβάσιμα μόνο στο γυμναστήριο.

Όμως, όσο υπάρχει καλή θέληση, υπάρχουν και αρκετές επιλογές, και μάλιστα οικονομικές, οι οποίες μπορούν να σε βγάλουν από αυτό το τέλμα. Παρακάτω βρίσκονται  κάποιες προτάσεις που θα σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη σου απ΄την γυμναστική στο σπίτι.

1 – Στρώμα γυμναστικής

Είτε κάνεις τη «στάση του σκύλου», είτε ένα πρόγραμμα κοιλιακών, το στρώμα γυμναστικής αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο. Γι΄αυτό και πρέπει να βρίσκεται στο σπίτι σου. Αποκτώντας το, δε θα το χρησιμοποιείς μόνο εντός σπιτιού. Είναι κατάλληλο και για εξωτερικούς χώρους αλλά και για το γυμναστήριο. Τόσο για λόγους υγιεινής, αλλά και για οικονομικούς, αφού κάποια γυμναστήρια χρεώνουν τη χρήση του στα ομαδικά προγράμματα.

2 – Ένα σετ από ελαφριά βαράκια

Τα μεγάλα βάρη καλό είναι να χρησιμοποιούνται υπό την επίβλεψη εξειδικευμένου γυμναστή, ο οποίος θα εξασφαλίζει την ορθή και ασφαλή εκτέλεση των ασκήσεων. Όμως, ένα σετ από ελαφριά βαράκια, μέχρι 10 κιλά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακίνδυνα για το σύνολο σχεδόν όλων των ασκήσεων, προσθέτοντας κατ΄αυτόν τον τρόπο ποικιλία.

3 – Λάστιχο γυμναστικής ή Λάστιχο Γυμναστικής  με κυκλικό loop

Ακόμα και αν γυμνάζεσαι χωρίς να ακολουθείς κάποιο βίντεο, μπορείς και πάλι  να γυμνάσεις τους γλουτούς σου. Πώς; Μα φυσικά με τη χρήση της λάστιχου γυμναστικής  και booty elastic band, ακόμα και την ώρα που κάνεις τις δουλειές του σπιτιού ή και αράζοντας στον καναπέ. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα προγράμματά σου για τον κάτω κορμό, προσθέτοντας ένα βαθμό περαιτέρω δυσκολίας στα καθίσματα και στις προβολές.

4 – Κύλινδρος ισορροπίας

Ο συγκεκριμένος κύλινδρος ισορροπίας (foam-roller) βοηθάει στην εκγύμναση και αποκατάσταση όλου του σώματος. Ως εκ τούτου η απόκτηση ενός είναι αρκετά σημαντική. Εννοείται πως μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις είτε μετά το πρόγραμμά σου για να χαλαρώσουν οι μύες σου, είτε κατά τη διάρκεια.

5 – Ροδέλες γυμναστικής

Όταν μιλάμε για εργαλεία γυμναστικής στο σπίτι, πέραν του οικονομικού σκέλους, ζητάμε και κάτι που δε θα πιάνει πολύ χώρο. Σε αυτό το μήκος κύματος κινούνται και οι ροδέλες: Είναι οικονομικές, αποτελεσματικές και μικρές. Αποτελούν ό,τι πρέπει για ένα απαιτητικό πρόγραμμα κοιλιακών, ποδιών και γλουτών.

6 – Διάδρομος γυμναστικής

Ο ηλεκτρικός διάδρομος γυμναστικής αποτελεί το πιο δημοφιλές σπιτικό όργανο γυμναστικής. Γιατί? Μα φυσικά γιατί είναι εύκολο και απλό στη χρήση με άμεσα για την υγεία αποτελέσματα, εξοικονομεί χρόνο, προστατεύει τις αρθρώσεις, παρέχει πληροφορίες (feedback) κατά τη διάρκεια της άσκησης και γυμνάζει με τον καλύτερο τρόπο το καρδιοαναπνευστικό. 

Πηγή: Με στοιχεία από www.fithabits.gr  και  www.Fithabits.gr/5-fitness-εργαλεία-για-γυμναστική-στο-σπίτι/