5+1 Τρόποι να κάνετε τα λάστιχα γυμναστικής να διαρκέσουν περισσότερο

«Πώς μπορώ να κάνω τα λάστιχα γυμναστικής να αντέξουν περισσότερο;»

Αυτή αποτελεί μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν καθημερινά οι πελάτες μας. Στο άρθρο αυτό θα δούμε μερικούς εύκολους τρόπους ώστε να παρατείνουμε τη ζωή του λάστιχου γυμναστικής Thera-Band.

Ας δούμε λοιπόν τί ακριβώς μπορούμε να κάνουμε

  1. Για την διασφάλιση της μέγιστης διάρκειας ζωή του προϊόντος συνίσταται μετά από κάθε άσκηση ή συνεδρία το λάστιχο γυμναστικής να σκουπίζεται και να στεγνώνεται από τυχόν ιδρώτες ή/και βρωμιές (π.χ από τα παπούτσια μας) και να μπαίνει σε ένα τσαντάκι ή θήκη.
  2. Βέλτιστη πρακτική, αποτελεί το πλύσιμο του ελαστικού ιμάντα με σαπούνι , το καλό στέγνωμα και η χρήση σκόνης ταλκ (στα λάστιχα με υλικό λάτεξ) κάθε λίγες χρήσεις .
  3. Το λάστιχο γυμναστικής θα πρέπει να βρίσκεται μακριά από πηγές με υψηλή θερμότητα όπως να βρίσκεται εκτεθειμένο στον ήλιο ή πολύ κοντά σε ένα σώμα καλοριφέρ.
  4. Μην δένετε το λάστιχο γυμναστικής γύρω από τραχιές επιφάνειες καθώς είναι πιθανό να δημιουργηθούν τρύπες και σκισίματα.
  5. Μην εκτείνετε το λάστιχο παραπάνω από την αναγραφόμενη έκταση που προτείνει ο κατασκευαστής (300% στα Thera-Band) , προκειμένου να αυξήσετε την αντίσταση. Καλύτερα προχωρήστε στο λάστιχο γυμναστικής με την επόμενη μεγαλύτερη αντίσταση.
  6. Προσέχετε  δαχτυλίδια ή άλλα αξεσουάρ που φοράμε να μην τραυματίσουν τον ελαστικό ιμάντα κατά την άσκηση δύναμης.

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές θα αυξήσετε τη διάρκεια ζωής των λάστιχων γυμναστικής σας, γλιτώνοντας από περιττά κόστοι.