ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ TRX - ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ & ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ
ΙΜΑΝΤΕΣ TRX

Είναι δυνατόν κάψετε λίπος, να ασκήσετε όλους τους μυς στο σώμα σας και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση σε μόλις 30 λεπτά; Ναι είναι , με ένα από τα πιο απλά και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματικά ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ … τους ΙΜΑΝΤΕΣ TRX

Δοκιμάστε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε ολόκληρο το σώμα σας σε πολλά επίπεδα. Και επιπλέον, θα το απολαύσετε.

Τι είναι το TRX Suspension Training

Η λέξη TRX βγαίνει απο τα αρχικά TOTAL RESISTANCE EXERCISE. Η εκπαίδευση με ΙΜΑΝΤΕΣ TRX κερδίζει ολοένα σε δημοτικότητα. Οι πελάτες των γυμναστηρίων, των personal studio και των φυσικοθεραπευτηρίων , που αναζητούν κάτι νέο στον κόσμο της φυσικής κατάστασης, δείχνουν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον για να δοκιμάσουν αυτόν τον επαναστατικό εξοπλισμό.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι πάντα δυνατό να αλλάξετε την αντίσταση προσαρμόζοντας τη θέση του σώματός σας, η προπόνηση με TRX είναι ασφαλής και αποτελεσματική ακόμη και για άτομα με διαφορετικά επίπεδα φυσικής κατάστασης και διαφορετικής ηλικίας.

Ακόμα και οι κορυφαίοι αθλητές κάνουν προπόνηση TRX . Οι αθλητές συνειδητοποίησαν πολύ γρήγορα ότι χάρη στο TRX βελτιώνουν την αντοχή μέσω λειτουργικών κινήσεων και δυναμικών θέσεων και όχι μόνο όρθια, καθιστή ή ξαπλωμένη, όπως συμβαίνει με τις παραδοσιακές απομονωμένες ασκήσεις.

«Το TRX προσφέρει μια σειρά από έντονες κινήσεις που λειτουργούν στους μυς της κοιλιάς, της πλάτης, του ώμου, του στήθους και των ποδιών. Η εκπαίδευση TRX λειτουργεί συνεχώς και σε ολόκληρο το σώμα.»

Ποιά είναι τα οφέλη της προπόνησης με ΙΜΑΝΤΕΣ TRX?

  • Απλότητα σχεδιασμού. Είναι απλά 1 ελαφρύς και ανθεκτικός ιμάντας
  • Μικρό κόστος επένδυσης. Με κάτω απο 200 ευρώ έχουμε ένα πολυόργανο γυμναστικής με αποδεδειγμένα αποτελέσματα.
  • Μπορείς να το πάρεις μαζί σου παντού και πάντα, αφου χωράει σε μια μικρή τσάντα. Έτσι μπορείς να προπονηθείς οπουδήποτε. Στο γυμναστήριο, στο σπίτι , στο γραφείο..και τις καλές μέρες στο πάρκο ή στο στάδιο!!
  • Μπορείε να επιλέξεις ανάμεσα σε εκατοτάντες ασκήσεις ωστε να μην βαριέσαι ποτέ. Και πάντα με λειτουργικό τρόπο!!
  • Μπορείς να κάνεις ακόμα και ασκήσεις ΚΑΛΛΙΣΘΕΝΙΚΗΣ - ΚΑΛΙΣΘΕΝΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ, ειδικά αν είσαι αρχάριος στην ΚΑΛΙΣΘΕΝΙΚΗ!
  • Η αντίσταση μεταβάλλεται ωστε να καλύψει τις δικές σου ανάγκες. Πώς? Αλλάζοντας τη γωνία εκγύμνασης και το μήκος του ιμάντα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα
  • Αυξάνει τη δύναμη και διορθώνει τις όποιες μυϊκές ανισορροπίες
  • Προπονείς ταυτόχρονα όλο το σώμα άρα και μεγαλύτερη καύση θερμίδων σε λιγότερο χρόνο.
  • Είναι πολύ καλό και για το καρδιοαναπνευστικό σύστημα
  • Γυμνάζει τον κορμό όσο τίποτα άλλο! Θα με θυμηθείς!!
  • Είναι ασφαλές χωρίς να επηρεάζει τις αρθρώσεις ! Γυμνάζεσαι με το βάρος του σώματοσ σου!!

Έτοιμοι? Πάμε να αρχίσουμε!

Με το παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης TRX θα ενισχύσετε ολόκληρο το σώμα σας σε πολλά επίπεδα κίνησης χρησιμοποιώντας εξαιρετικά ολοκληρωμένες κινήσεις.

Η ένταση κάθε άσκησης μπορεί να τροποποιηθεί επιλέγοντας στάση, επιλέγοντας γωνίες σώματος και διαδικασία προπόνησης.

Για αρχάριους συνιστούμε να επιλέξετε μικρότερες γωνίες σώματος. Μπορείτε επίσης να παρατείνετε τα διαστήματα προπόνησης, να μειώσετε τα διαστήματα ξεκούρασης ή να αυξήσετε τις απαιτήσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα κάνοντας ένα πρόγραμμα HIIT – ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.

Ο κύκλος που φαίνεται παρακάτω διαρκεί περίπου 30 λεπτά και χωρίζεται σε 3 γύρους. Επαναλάβετε κάθε γύρο προπόνησης 2x πριν προχωρήσετε στον επόμενο.

Περίπου το 30-λεπτό TRX Total Body Workout

Πριν από οποιαδήποτε φυσική δραστηριότητα, είναι απαραίτητο να ζεσταθείτε επαρκώς. Η ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ πριν τη γυμναστική χρησιμεύει ως προσαρμογή ολόκληρου του σώματος σε φυσική πίεση και επίπονη απόδοση.

Ασκήσεις προθέρμανσης TRX

Το θέμα είναι να παράγει θερμότητα στο σώμα και τους μύες. Αυτή η φάση είναι απαραίτητο μέρος κάθε προπόνησης. Η καλύτερη ευελιξία και κινητικότητα του σώματος μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου τραυματισμού.

Αυτή η δυναμική προθέρμανση με TRX είναι σημαντική.

 

«Η δυναμικές διατάσεις είναι μια προσπάθεια εκτέλεσης όλων των ασκήσεων σε κίνηση, αντί για μια απλή στατική διάταση.»

 

Πώς να αγκυστρώσετε τους ιμάντες TRX στο σπίτι ή σε εξωτερικό χώρο;

 

ΠΡΩΤΟΣ ΓΥΡΟΣ 

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΓΥΡΟΣ 

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΤΡΙΤΟΣ ΓΥΡΟΣ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

TRX ΙΜΑΝΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

 Φυσικά μπορείτε να συνδυάσετε το TRX και με BOSU ή ένα ΣΤΡΩΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ , FOAM ROLLER και ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

 

Σχετικα Προϊοντα

Σχετικα Αρθρα

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ – ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ: ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ – ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ: ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ

Τα κλειστά γυμναστήρια και οι χώροι άσκησης οδήγησαν την πλειονότητα των ασκούμενων στο να στραφεί σε λύσεις που θα επέτρεπαν την προπόνηση στο σπίτι. Το #menoumespiti έγινε όχι μόνο ένα αναγκαστικό trend, αλλά και ένας ευχάριστος-υγιεινός τρόπος να περάσουμε την τόσο δύσκολη περίοδο της καραντίνας του κορονοϊού. Ενας από τους πλέον λειτουργικούς τρόπους για όσους ήθελαν να εντάξουν περισσότερο αερόβιο πρόγραμμα στην καθημερινότητά τους, ήταν η αγορά  σε ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΤΡΕΞΙΜΑΤΟΣ (TREADMILL).

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ... ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ... ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ - Από απλές ασκήσεις που μπορούμε να εκτελέσουμε μόνοι μας με το βάρος του σώματος μας έως το ONLINE personal training  και virtual coaching, στην επιλογή εξοπλισμού (ακριβός ή φθηνός). Ασκήσεις που θα κάνουμε μόνοι μας, με τα παιδιά, αλλά και αποφυγή τραυματισμών και βαρεμάρας.

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ - BARBELL
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ - BARBELL

ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ ! Ίσια, στραβή, με περίεργες λαβές και φινιρίσματα. ΤΙ ΜΠΑΡΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΩ? Καθώς κυκλοφορούν πάρα πολλές επιλογές για όσους αναζητούν το κατάλληλο barbell, καλό θα ήταν πρώτα να ξέρουν ακριβώς τη χρήση που θέλουν να κάνουν. Στη συνέχεια να μελετήσουν τις σημαντικές ιδιαιτερότητες που εμφανίζονται στις ΜΠΑΡΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ και να συμβουλευτούν κάποιον ειδικό.  

SUP: 10+1 ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΑΝΙΔΑ SUP & ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
SUP: 10+1 ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΑΝΙΔΑ SUP & ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Γνωρίζεις τι είναι το SUP; Μήπως ήρθε η ώρα να ενημερωθείς για το Stand Up Paddle Boarding; Μάθε ποιο να διαλέξεις, για τα οφέλη του να κωπηλατείς όρθιος σε μια σανίδα, βελτίωσε την ψυχική και σωματική υγεία σου, τη στάση του σώματος και γίνε ένα με το περιβάλλον και το νερό. Ξεκίνα το ταξίδι...