Ακόμα ένα lockdown. Ακόμα μία ευκαιρία επαγγελματικής εξέλιξης για κατόχους γυμναστηρίων και personal trainers. Σας παρουσιάζουμε έναν πλήρη και απόλυτα λειτουργικό οδηγό για το πώς θα επεκταθείτε διαδικτυακά, πώς θα στήσετε μία ξεχωριστή-ποιοτική online επιχείρηση, ώστε όχι απλά να επιβιώσετε, αλλά να κερδίσετε νέους πελάτες και να μετατρέψετε την κρίση σε ένα θετικό μέλλον...

Είναι το 2ο, το 3ο lockdown; Η αλήθεια είναι ότι χαθεί ο έλεγχος και μαζί και το μέτρημα. Και οι επαγγελματίες κάθε είδους υποφέρουν. Πόσο μάλλον όσοι ασχολούνται με τον χώρο της άθλησης. Τα γυμναστήρια και όλοι οι χώροι άσκησης ήταν ούτως ή άλλως κλειστοί. Ωστόσο, αυτό, το σκληρότερο κλείσιμο στο σπίτι, θα οδηγήσει τον κόσμο σε μεγαλύτερη απογοήτευση και τους προπονητές σε αυξημένη πίεση. Τώρα όμως είναι η στιγμή για τους personal trainers, αλλά και εκείνους που έχουν δικό τους χώρο, να εκσυγχρονιστούν και να περάσουν στην επόμενη μέρα. Σε πρόσφατο άρθρο μας είχαμε μιλήσει για το ONLINE personal training  και το virtual coaching. Τώρα, θα παρουσιάσουμε έναν αναλυτικό οδηγό για τα βήματα που θα χτίσουν με σωστό τρόπο το επαγγελματικό μέλλον στην εποχή του Covid-19, αλλά και μετά αυτού. Επειδή η αλλαγή από την κανονική, στην εξ αποστάσεως προπόνηση, έχει επιβεβαιωθεί πλέον πως δεν είναι κάτι ανέφικτο. Για την ακρίβεια, ίσως να είναι σημαντικό κομμάτι του μέλλοντος.


Όταν λέμε «φέρτε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο», είναι σημαντικό να διαμορφώσετε δύο δεδομένα:

Α) Η εξ αποστάσεως επιχείρηση δεν είναι απλώς η λιανική σας επιχείρηση ανεβασμένη σε έναν ιστότοπο ή σε κάποια διαδικτυακή πλατφόρμα. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία εντελώς νέα επιχειρηματική γραμμή, με τη δική της τιμολόγηση, παρουσίαση και θέση.

Β) Εάν σκέφτεστε ότι μια διαδικτυακή επιχείρηση καθοδήγησης παρέχει μόνο προγραμματισμό στους πελάτες σας σε απομακρυσμένο περιβάλλον, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αποτύχετε. Οι πελάτες σας πληρώνουν για καθοδήγηση, όχι για απλό προγραμματισμό. Έρχονται σε σας, αναζητώντας πρόοδο προς έναν στόχο. Για υποστήριξη. Για την εμπειρία σας. Για κίνητρα. Μόνο παρέχοντας όλα αυτά τα πράγματα, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα προϊόν που στο μυαλό των πελατών σας θα αξίζει να αγοραστεί.

Ουσιαστικά, σε αυτό που καλείστε να απαντήσετε, είναι σε ένα κρίσιμο τριπλό ερώτημα:

- Τι, ακριβώς προσφέρετε;

- Γιατί θα το εκτιμούσαν οι πελάτες σας;

- Πώς θα το φέρετε στην αγορά;



ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ;

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας σε απομακρυσμένο περιβάλλον, είναι λογικό να εμφανίζονται διαφορετικά σε σχέση με όσα προσφέρετε αυτοπροσώπως. Στην πραγματικότητα όμως, δεν είναι. Η παροχή αληθινών υπηρεσιών εξ αποστάσεως για τους πελάτες σας είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να δημοσιεύετε απλά μία καθημερινή προπόνηση στο Instagram ή να κάνετε ομαδικές συνεδρίες στο Zoom. Οι πραγματικές υπηρεσίες εξ αποστάσεως  μοιάζουν πολύ με τις υπηρεσίες που προσφέρετε στο γυμναστήριο ή αυτοπροσώπως. Είναι προτιμότερο να πλαισιώσετε το πνευματικό μοντέλο με τρόπο που να ξεφεύγει από την απλή παροχή απομακρυσμένου προγραμματισμού που θα ακολουθούν οι πελάτες στο σπίτι. Οφείλετε να παρέχετε το πλαίσιο της δημιουργίας μίας συναρπαστικής και ικανοποιητικής εμπειρίας. Ας δούμε λοιπόν δύο ξεχωριστά challenges...

1) ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Αυτό το βλέπουμε πιο συχνά από εκπαιδευτές που προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες τους στην «κανονική» ζωή. Εξακολουθούν να παρέχουν υψηλής ποιότητας, εξαιρετικά προσαρμοσμένη εμπειρία προπόνησης και εξ αποστάσεως. Πολλοί συνεχίζουν να χρεώνουν κανονικά ή πλησιάζουν την πλήρη τιμή τους και επικεντρώνονται στην παροχή κινήτρων, υπευθυνότητας και συγκεκριμένων οδηγιών, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως είναι η Online συνομιλία και οι άμεσες διορθώσεις μέσω της εικόνας ή του βίντεο. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η προσαρμογή του προγραμματισμού, ώστε να επιτρέπεται στους πελάτες να ασκούνται στο σπίτι, ακόμα και με περιορισμένη πρόσβαση σε εξοπλισμό.

2) ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ: Αυτό το βλέπουμε πιο συχνά από προπονητές που παρέχουν μεγάλης συμμετοχής ομαδική εκπαίδευση. Αυτή κυμαίνεται σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή για συμμετοχή στην ομαδική προπόνηση, με τη μείωση να φτάνει έως και 50-80% σε σχέση με την ατομική.

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΣΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ

Η αξία που παρέχετε στους πελάτες σας μπορεί να φαίνεται ότι έχει αλλάξει. Δεν έχει! Τα κίνητρα, η κατεύθυνση, η διδασκαλία και η ανατροφοδότηση είναι όλα βασικά στοιχεία για την καθοδήγηση. Αυτά είναι τα κλειδιά για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να φτάσουν με επιτυχία τους στόχους τους. Και είναι πράγματα που εξακολουθείτε να τους παρέχετε. Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στα προσωπικά σας πακέτα κατάρτισης, όπως επικοινωνία, κίνητρα, έλεγχος φόρμας και check-in καθοδήγησης, είναι πολύ καλύτερα τοποθετημένα για προσφορές εξ αποστάσεως προπόνηση. Επίσης, είναι σημαντικό να είστε σαφείς σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς. Καθώς η έννοια της εξ αποστάσεως προπόνησης μπορεί να είναι καινούργια για τους πελάτες σας, δεν αρκεί απλώς να μεταφέρετε τις τιμές σας για τις υπηρεσίες που παρείχατε στο γυμναστήριο, σε αυτό που θα παρέχετε σε απομακρυσμένο περιβάλλον. Η πώληση εξ αποστάσεως προπόνησης στους πελάτες σας θα χρειαστεί λίγη παραπάνω δουλειά.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΠΑΚΕΤΑ, ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Προσδιορίσατε τη βασική δομή των εξ αποστάσεως προσφορών σας. Έχετε καθορίσει το ποσό εξατομίκευσης που θα παρέχετε, τόσο για προγραμματισμό, όσο και για καθοδήγηση. Σκεφτήκατε πώς θα προσθέσετε αξία και θα διατηρήσετε τους πελάτες σας αφοσιωμένους σε ένα απομακρυσμένο περιβάλλον. Τώρα ήρθε η ώρα να τα συσκευάσετε όλα σε διαφορετικά ελκυστικά πακέτα και να καθορίσετε τι μπορείτε να χρεώσετε. Δεν προσφέρετε απλά μία συνδρομή ενιαίου μεγέθους για όλους. Η καλύτερη στάση είναι να προσφέρετε στους πελάτες σας επιλογές. Ένα δοκιμασμένο και αληθινό πρότυπο είναι ένα μοντέλο τριών επιπέδων τύπου "Good, Better, Best". Παρέχετε στους πελάτες ένα σημείο εισόδου με επιλογές κλιμάκωσης. Ας δούμε τρία ενδεικτικά παραδείγματα...



LEVEL 1 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (GOOD)
Η τιμή αυτού του επιπέδου θα πρέπει να είναι πιο χαμηλή από τα επόμενα δύο, προσφέροντας:

Ομαδικό προγραμματισμό!
Δύο φορές  τη βδομάδα
chat και ενημέρωση ή live μέσω κάμερας!

LEVEL 2 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (BETTER)
Η τιμή αυτού του επιπέδου θα πρέπει να είναι κατά 33% υψηλότερη σε σχέση με το βασικό, προσφέροντας:

Ομαδικό προγραμματισμό, προσαρμοσμένο όμως σε κάθε μεμονωμένο πελάτη!
Δύο φορές  τη βδομάδα
chat και ενημέρωση ή live μέσω κάμερας!
Προγραμματισμός διατροφής ή πρόσθετη συνεδρία ζωντανής προπόνησης!


LEVEL 3 ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (THE BEST)
Η τιμή αυτού του επιπέδου θα πρέπει να είναι διπλάσια σε σχέση με το βασικό, προσφέροντας:

Personal προπόνηση!
Δύο φορές  τη βδομάδα
chat και ενημέρωση ή live μέσω κάμερας!
Προγραμματισμός διατροφής ή πρόσθετη συνεδρία ζωντανής προπόνησης!
Σταθερά reviews με στατιστικά, μετρήσεις και ανάλυση προόδου σωματικά και διατροφολογικά!
Ακόμα και πακέτα με όργανα γυμναστικής για τι σπίτι όπως ΜΠΑΛΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ , ΣΤΡΩΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ , ΒΑΡΑΚΙΑ ΚΤΛ


Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Αν και δεν είναι η μόνη αξία που παρέχετε στους πελάτες σας, δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε πόσο σημαντικός είναι ο προγραμματισμός ως μέρος της ευρύτερης καθοδήγησης που προσφέρετε. Ο προγραμματισμός είναι μία τέχνη και οφείλετε να την πουλήσετε όπως της αξίζει. Είναι πολύ σημαντικό να τον παρουσιάζετε γρήγορα στους πελάτες και τα μέλη του γυμναστηρίου σας, ώστε να τους διατηρήσετε ενεργούς και αφοσιωμένους. Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι αυτό που έρχεται στη συνέχεια και εκεί θα λάμψει η δημιουργικότητα και τα ένστικτά σας ως προπονητής.

Η αγορά κατακλύζεται από δωρεάν προγράμματα γυμναστικής και Pilates και φθηνές λύσεις απώλειας σωματικού βάρους. Από το Instagram έως την εφαρμογή Nike Fit, η γενικευμένη ανάλυση φαίνεται ατελείωτη. Αυτές οι δωρεάν λύσεις είναι... προπονήσεις, ΟΧΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ. Η ανάπτυξη προγραμμάτων στο σπίτι, χαμηλού / καθόλου εξοπλισμού, που είναι στην πραγματικότητα προοδευτική και έχει αποτελέσματα, είναι ο διαφοροποιητής που μπορείτε να παρέχετε. Πρέπει να δώσετε προγραμματισμό 10 φορές περισσότερο και πιο σημαντικό σε σχέση με αυτές τις δωρεάν λύσεις, εάν θέλετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας. Το πελατολόγιό σας σας προσέλαβε για αποτελέσματα και πρέπει να τα παρουσιάσετε.

Θυμηθείτε ότι μπορεί στο σπίτι απλώς να έχουν κάποιο στρώμα γυμναστικής, λάστιχα, βαράκια , kettlebell, ή ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ και ότι θα πρέπει να βγάλετε το ασκησιολόγιο σας με βάση αυτές τις δυνατότητες. Μην παρασυρθείτε σε υπερβολές. Γίνετε δημιουργικοί, πρωτότυποι, αξιόπιστοι, δείξτε διαρκές ενδιαφέρον.

ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ, ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟΙ

Οι πρώτες πωλήσεις εξ αποστάσεως προπόνησης πρέπει να στοχεύσουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας. Σε αυτή την περίπτωση το καλύτερο στοίχημά σας είναι να τους πουλήσετε εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως κάτι έξτρα στην τρέχουσα συνδρομή τους, ακόμα και αν το γυμναστήριο σας είναι ανοιχτό. Η προσθήκη μιας άλλης ροής εσόδων από τους τρέχοντες πελάτες σας, βοηθά στην προστασία σας σε περίπτωση ενός ακόμα lockdown. Αυτό είναι υπέροχο, αλλά γιατί να σταματήσετε εκεί;

Με έναν πολύ ρεαλιστικό τρόπο, ένα ακόμα κύμα κλεισίματος αποτελεί μια ευκαιρία για εσάς. Για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης που σχεδιάζει με βάση το μέλλον, θα υπάρχουν ακόμα περισσότεροι που δεν το κάνουν ή δεν μπορούν. Οπότε, αρχίζετε με το καλημέρα να υπερέχετε του ανταγωνισμού.

Έχετε άμεσα την ευκαιρία να παρέχετε πολύτιμη καθοδήγηση για όποιον δεν μπορεί πλέον προπονηθεί σε γυμναστήριο. Επενδύστε στην επιχείρησή σας και εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να επεκτείνετε τη σφαίρα επιρροής σας. Με το γυμναστήριο σας κλειστό, είναι εύλογο να προσαρμόσετε το δικό σας πρόγραμμα σε μία νέα πραγματικότητα. Χρησιμοποιήστε το για να δημιουργήσετε ένα κοινό και ένα δίκτυο επισκεψιμότητας για τη νέα σας διαδικτυακή επιχείρηση.

Μοιραστείτε την εξειδίκευσή σας μέσω ενδιαφέρων δημοσιεύσεων: συνομιλίες βίντεο, συνεδρίες, έξυπνα motivation posts, εναλλασσόμενες κάρτες με γραφικά. Βραχυπρόθεσμα, αυτό είναι ένα εξαιρετικό κανάλι για να διατηρείτε τους αθλητές σας αφοσιωμένους και να χτίζετε την γυμναστική σας. Μακροπρόθεσμα, αυτή είναι μια μεγάλη επιχειρηματική κίνηση. Δημιουργήστε την διαδικτυακή σας κοινότητα και επωφεληθείτε από το γεγονός ότι μπορείτε τώρα να προπονήσετε άτομα ακόμα και πολύ μακριά από τη γεωγραφική επικράτειά σας. Μην το σνομπάρετε. Αυτό μπορεί ακόμη και να είναι μία τεράστια ευκαιρία για ανάπτυξη. Και όταν θα τελειώσει το lockdown, εσείς να έχετε βγει από αυτό ακόμα πιο ισχυροί επαγγελματικά.

* Από τη συντακτική ομάδα του Physiomart.gr

Σχετικα Προϊοντα