ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ MHXANHMA Ή ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ; ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ!

Τρία εκπληκτικά ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ - CARDIO. Ποιο από τα τρία όμως θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου και ποιο θα επιβαρύνει λιγότερο τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις; Μάθε ακριβώς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους και ανέβα σε έναν Διάδρομο, ένα Ελλειπτικό ή ένα Ποδήλατο. Για απόλαυση και υγεία.

Σου έχει συμβεί σίγουρα. Και όχι μόνο την πρώτη σου μέρα εκεί. Το έπαθες και άλλες φορές. Ξανά και ξανά. Ένα δίλημμα ή μήπως ένα τρίλημα (σ.σ.: συγνώμη για τον αδόκιμο όρο); Πόσες φορές μπήκες στο γυμναστήριο, κοίταξες με την περιμετρική όρασή σου και δεν μπόρεσες να αποφασίσεις. Τριγύρω υπήρχαν πολλές επιλογές. ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ MHXANHMA  Ή ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ Από ποιο να αρχίσεις; Και σε ποιο να ολοκληρώσεις την προπόνησή σου. Και τώρα; στην εποχή του κορονοϊού (covid-19); Τώρα που χρειάστηκες και που ακόμα χρειάζεσαι, να κάνεις μία αγορά για το σπίτι; Ποιο από τα τρία θα πάρεις; Και με ποια κριτήρια θα κάνεις την επιλογή;

Πρόκειται για τα τρία πιο δημοφιλή μηχανήματα cardio. Όλα τους έχουν κάτι διαφορετικό να προσφέρουν στον χρήστη, αλλά μόνο ένα μπορεί να είναι το πιο κατάλληλο για κάθε ειδική περίπτωση και αθλούμενο. Αναμφίβολα, θα ήταν τέλειο να έχεις και τα τρία στη διάθεσή σου ανα πάσα στιγμή, ώστε να εναλλάσσεις την προπόνηση, αλλά σίγουρα θα κληθείς να κάνεις μία συγκεκριμένη αγορά κυρίως για το σπίτι. Οπότε, εδώ θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε μηχανήματος, για να αποφασίσεις στη συνέχεια και με βεβαιότητα, τί ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής και άσκησής σου.

Ας δούμε μία συνοπτική σύγκριση των τριών μηχανημάτων, καθώς ο ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, το ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, και το ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, δίνουν τη... μάχη τους για να κερδίσουν την προτίμησή σου. Επίσης, ακολουθεί και ένας συνοπτικός εύχρηστος οδηγός, που θα σε βοηθήσει να προσδιορίσεις τον τύπο εξοπλισμού που σου ταιριάζει καλύτερα...


 * Δίνει δυνατότητες προσαρμογής της προπόνηση με δυνατότητες κλίσης και ταχυτήτων!

 

ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ – TREADMILL

*
Περισσότερη καύση θερμίδων από το ποδήλατο και το ελλειπτικό!

* Αυξάνει τη μέγιστη πυκνότητα οστού κάτω άκρου!

* Χάρη στην τεχνολογία SOFT deck υπάρχει ελάχιστος αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα και κυρίως σε γόνατα, μέση!

ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ – ELLIPTICAL

* Προπόνηση χαμηλής πρόσκρουσης που είναι εύκολη στο σώμα και στις αρθρώσεις!

* Οι λαβές των βραχιόνων επιτρέπουν πλήρη προπόνηση στο σώμα!

* Χαμηλότερος αντιληπτός ρυθμός άσκησης!

* Καίει λιγότερες θερμίδες ανά ώρα από έναν διάδρομο!



ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ – EXERCISE BIKE

* Προπόνηση χαμηλών επιπτώσεων, ευκολότερη για το σώμα και τις αρθρώσεις!

* Διατίθεται σε όρθια και πιο οριζόντια για τα πόδια θέση, για σχεδόν κάθε επίπεδο απόδοσης

* Εξοπλισμός στην πιο οικονομική τιμή!

* Χαμηλότερη καύση θερμίδων / ώρα σε σύγκριση με διάδρομο και ελλειπτικό!


Μάθε πώς θα διαλέξεις τη σωστή ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ!


ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ – TREADMILL

Αναμφίβολα η πιο δημοφιλής μορφή άσκησης cardio, η οποία προσφέρει την καλύτερη ευκαιρία να χτίσετε την οστική πυκνότητα στα κάτω άκρα και να βελτιώσετε σημαντικά τον συνολικό μυϊκό τόνο. Στην προσπάθεια για μία καρδιαγγειακή βελτίωση και για ΚΑΥΣΗ ΛΙΠΟΥΣ, ο διάδρομος μπορεί να  βοηθήσει να κάψετε 50 έως 250 περισσότερες θερμίδες / ώρα σε σχέση με ένα στατικό ποδήλατο ή ένα ελλειπτικό μηχάνημα.

Ενώ το τρέξιμο και το περπάτημα γενικά δημιουργούν μεγαλύτερη επιβάρυνση στα οστά και τις αρθρώσεις, σε σχέση με τα ποδήλατα γυμναστικής ή τα ελλειπτικά μηχανήματα, οι περισσότεροι σύγχρονοι διάδρομοι υψηλών προδιαγραφών είναι κατασκευασμένοι με επιφάνειες που βοηθούν στην απορρόφηση κραδασμών. Αυτό παρέχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε σχέση με το τρέξιμο εξωτερικού χώρου σε άσφαλτο ή σκυρόδεμα.

Οι περισσότεροι διάδρομοι, περιλαμβάνουν επίσης, ηλεκτρονικές λειτουργίες και ρυθμίσεις, που επιτρέπουν να προσαρμόζετε τις προπονήσεις, για να ικανοποιείτε τις εκάστοτε και συγκεκριμένες ανάγκες φυσικής κατάστασης. Σχεδόν όλα τα μοντέλα πλέον περιλαμβάνουν ρυθμίσεις ταχύτητας και κλίσης και μπορούν να προγραμματιστούν για μεμονωμένους στόχους καύσης θερμίδων, ταχύτητας και χιλιομετρικών αποστάσεων.

Τέλος, ο διάδρομος μπορεί να προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα μίας υπαίθριας βόλτας ή τρεξίματος (χωρίς την ταλαιπωρία των εμποδίων ή του περιβάλλοντος) στην άνεση του σπιτιού και έχει αποδειχθεί η σαφής επιλογή προπόνησης για την επίτευξη μέγιστων αποτελεσμάτων γυμναστικής στο συντομότερο χρονικό διάστημα.


Μάθε γιατί τα βαράκια-αλτήρες, οι μπάρες και τα kettlebell είναι τόσο ακριβά!


ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ– ELLIPTICAL


Πρόκειται ξεκάθαρα για την απόλυτη καινοτομία και ευρηματικότητα στον τομέα της άσκησης. Το ελλειπτικό μηχάνημα μπορεί να είναι λίγο απ' όλα. Λίγο διάδρομος, λίγο ένα μηχάνημα που δίνει την αίσθηση ότι ανεβαίνετε σκάλες (stepper), ενώ ταυτόχρονα μιμείται την κίνηση του πεντάλ ενός ποδηλάτου. Μάλιστα το κάνει χωρίς επιπτώσεις για τα γόνατα, την πλάτη, τους γοφούς ή τις αρθρώσεις γενικότερα. Αυτή η άσκηση με το βάρος του σώματος, επιτρέπει να καίτε θερμίδες αποτελεσματικά και ενισχύει έντονα την οστική πυκνότητα.

Εκτός όμως από την άσκηση που συμβαίνει στο κάτω μέρος του σώματος, οι λαβές των βραχιόνων συνδυάζονται με την κίνηση των ποδιών για να παρέχουν συνολική προπόνηση στο σώμα. Επιπλέον, το ελλειπτικό βοηθά στη δημιουργία χαμηλότερου "αντιληπτού ρυθμού άσκησης". Κάνετε δηλαδή περισσότερη δουλειά και καίτε περισσότερες θερμίδες, ενώ αντιστρόφως αισθάνεστε ότι καταβάλετε λιγότερη προσπάθεια.

Επίσης, μπορεί να προγραμματιστεί μέσω ηλεκτρονικών ρυθμίσεων για την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων: για καύση θερμίδων, ταχύτητα και απόσταση. Ένα άλλο μοναδικό πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί επίσης να κινηθεί και με την αντίθετη φορά, δηλαδή προς τα πίσω, ώστε να ενεργοποιήσει αποτελεσματικά ένα πλήρες φάσμα μυών των ποδιών. Το ελλειπτικό έχει αποδειχθεί δημοφιλές, σε όσους επιθυμούν να αποκομίσουν τα οφέλη μιας πλήρους σωματικής άσκησης, χωρίς όμως την ανησυχία πιθανής καταπόνησης.


ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ – EXERCISE BIKE


Αν και υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια, τα ποδήλατα γυμναστικής επέστρεψαν στο προσκήνιο πιο έντονα τον τελευταίο καιρό. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πρόοδο της τεχνολογίας, στα βελτιωμένα σχέδια και στα εξαιρετικά δημοφιλή προγράμματα «περιστροφής» που επιτρέπουν στους ασκούμενους να προσομοιώνουν στην οθόνη της τηλεόρασής τους ή ακόμα και σε virtual reality, την ποδηλασία εξωτερικού χώρου, ενώ βρίσκονται στην άνεση των σπιτιών τους ή σε μια ομαδική ιντερνετική προπόνηση.

Σε αντίθεση με άλλες μορφές άσκησης, όπως το τρέξιμο ή το περπάτημα, τα ποδήλατα γυμναστικής προσφέρουν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αυξήσουν τους καρδιακούς τους ρυθμούς, δίχως όμως ουσιαστική ταλαιπωρία στα γόνατα, τους αστραγάλους ή τους γοφούς. Επιπλέον, οι ενσωματωμένες δυνατότητες αντίστασης επιτρέπουν να προσαρμόσετε την προπόνησή σας στους συγκεκριμένους στόχους σας, προσομοιώνοντας λόφους, επίπεδο ή εναλλασσόμενο έδαφος.

Πολλά μοντέλα προσφέρουν ακόμη και ηλεκτρονικά χαρακτηριστικά, τα οποία επιτρέπουν να προγραμματίσετε το ποδήλατο για έναν συγκεκριμένο στόχο ή προπόνηση. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο ως προς την επίτευξη χρηστικών, μετρήσιμων αποτελεσμάτων. Τα σύγχρονα στατικά ποδήλατα γυμναστικής έχουν σχεδιαστεί για σχεδόν κάθε επίπεδο απόδοσης και είτε είστε έμπειρος ποδηλάτης αφιερωμένος στη βελτίωση των επιδόσεών σας, είτε απλά κάποιος που θέλει να ιδρώνει που και που, θα σας δώσουν αυτό που αναζητάτε.



ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ;


Και τα τρεια αυτά μηχανήματα cardio έχουν εκπληκτικές λειτουργίες και πλέον ενσωματώνουν μοναδικές τεχνολογικές καινοτομίες. Τόσο ο Διάδρομος γυμναστικής, όσο και το Ελλειπτικό μηχάνημα ή το στατικό Ποδήλατο, θα κάνουν τέλεια τη δουλειά τους. Θα σας βοηθήσουν να κάψετε θερμίδες και θα ασκήσουν την καρδιά και τους πνεύμονές σας. Ο διάδρομος προσφέρει μία ευρύτερης έκτασης προπόνηση σε όλο το σώμα, αλλά το ελλειπτικό και το ποδήλατο είναι χαμηλής πρόσκρουσης, κάτι που είναι ευεργετικό για εκείνους που είναι επιρρεπείς στις αρθρώσεις ή έχουν τραυματισμούς στο γόνατο. Οπότε, το ιδανικό θα ήταν να μπορούσατε να συμπεριλάβετε και τα τρία στην καρδιολογική ρουτίνα σας, ώστε να αποκομίσετε τα οφέλη κάθε μηχανήματος. Ωστόσο, εάν θέλετε να κάνετε μία αγορά, τώρα γνωρίζετε τα υπέρ και τα κατά κάθε μηχανήματος και είστε σε θέση να επιλέξετε με βάση τους στόχους που έχετε θέσει, αλλά και τα προβλήματα που θα θέλατε να αποφύγετε!

* Από τη συντακτική ομάδα του Physiomar.gr!
Επιμέλεια κειμένου, Γιώργος Καραμάνος

Σχετικα Προϊοντα

Σχετικα Αρθρα

Τί να προσέξω πριν αγοράσω διάδρομο γυμναστικής
Τί να προσέξω πριν αγοράσω διάδρομο γυμναστικής

Πήρατε την απόφαση να αγοράσετε διάδρομο γυμναστικής? Συγχαρητήρια για την επιλογή να κάνετε στον εαυτό σας ένα δώρο υγείας και ευεξίας! 

ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ - BARBELL
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ - BARBELL

ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΒΑΡΗ ! Ίσια, στραβή, με περίεργες λαβές και φινιρίσματα. ΤΙ ΜΠΑΡΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΩ? Καθώς κυκλοφορούν πάρα πολλές επιλογές για όσους αναζητούν το κατάλληλο barbell, καλό θα ήταν πρώτα να ξέρουν ακριβώς τη χρήση που θέλουν να κάνουν. Στη συνέχεια να μελετήσουν τις σημαντικές ιδιαιτερότητες που εμφανίζονται στις ΜΠΑΡΕΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ και να συμβουλευτούν κάποιον ειδικό.  

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (HIIT): ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (HIIT): ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ

Δεν έχεις χρόνο, αλλά αναζητάς το μέγιστο όφελος από κάποιο είδος προπόνησης; Θέλεις να κάψεις λίπος, αλλά βαριέσαι να τρέχεις στους διαδρόμους ή να πάρεις τα… βουνά; Η διαλειμματική προπόνηση είναι αυτό που θα αλλάξει την καθημερινότητά του. Μάθε τι είναι και γιατί πρέπει να την προσθέσεις στις επιλογές σου.

ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΥΜΝΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)
ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΥΜΝΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)

Στο παρόν άρθρο θα δούμε διάφορες ασκήσεις γυμναστικής που μπορούμε να εκτελέσουμε μόνοι μας και με ασφάλεια από το σπίτι με ελάχιστο εξοπλισμό. Θα χρειαστούμε μόνο λάστιχα γυμναστικής , λάστιχα ενδυνάμωσης ποδιών , ένα στρώμα γυμναστικής, tonic balls και τη διάθεση μας για ένα total body workout.