ΕΠΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ Ή ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Ο εφησυχασμός και η μονότονη επανάληψη ενός σταθερού μοτίβο, αποτελούν τους εχθρούς της προόδου. Επειδή πάντοτε έρχεται η στιγμή που όλοι αισθανόμαστε την ανάγκη μίας αλλαγής στη γυμναστική μας, σας προτείνουμε επτά επιλογές που μπορούν να σας βγάλουν από τη ρουτίνα και να δώσουν πραγματική ώθηση στην προπόνησή σας.

Η αλήθεια είναι ότι στην εποχή του κορονοϊού, δεν ισχύει σε τόσο μεγάλο βαθμό το αξίωμα της “βαρεμάρας” και “στασιμότητας” αναφορικά με τον τρόπο προπόνησης. Το να πηγαίναμε σήμερα, αύριο στο γυμναστήριο, θα ήταν ουτοπικά ευτυχές. Ας μιλήσουμε όμως για το πώς θα χειριζόμασταν το ζήτημα αυτού του άρθρου στην κανονική ζωή ή έστω στις ημέρες τις καραντίνας όπου γυμναζόμαστε ακόμα και στο σπίτι με τα παιδιά μας και στην περίπτωση και έχουμε νιώσει ότι η προπόνησή μας έπιασε... ταβάνι.

Μιλάμε για τη στιγμή που έχετε αισθανθεί ότι η πρόοδός σας έχει επιβραδυνθεί ή σταματήσει αναφορικά με την άσκηση που κάνετε. Για εκείνη τη στιγμή που άπαντες θα βιώσουν σε κάποια φάση και θα σκεφτούν ότι θέλουν να μεταφέρουν τον ρυθμό τους στο επόμενο επίπεδο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει το αξίωμα ότι: «Ο εφησυχασμός είναι ο εχθρός της προόδου». Είναι τόσο απλό, αλλά πολύ αληθινό. Αυτές οι λέξεις ακούγονται δυνατά σχεδόν σε κάθε πτυχή της ζωής, αλλά αντηχούν βαθύτερα όσον αφορά τη γυμναστική.

Όταν έρχεται αυτή η αίσθηση, τότε οφείλουμε να την ακούμε, να την αφουγκραζόμαστε. Καθίσταται τότε επιτακτική η ανάγκη για αναζήτηση κάτι νέου. Ακολουθούν ΕΠΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ που σκοπό έχουν να σας κάνουν να ανακτήσετε την όρεξή σας και να αποκομίσετε τα οφέλη που σας περιμένουν, καθώς προσπαθείτε διαρκώς να φτάσετε στο ανώτατο όριο της επιθυμητής φυσικής κατάστασης και σωματικής διάπλασης που εσείς ονειρεύεστε...

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Ένα πράγμα με το οποίο πολλοί άνθρωποι παλεύουν είναι η διατροφή. Είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είτε να το αυξήσετε, είτε να αλλάξετε με άλλο τρόπο την εικόνα του σώματός σας, το πρόγραμμα διατροφής σας πρέπει να επαναπροσδιοριστεί. Οι δημοφιλείς επιλογές για δίαιτες περιλαμβάνουν την απαλλαγή από γλουτένη (σ.σ.: όπως αυτή που ακολουθεί ο Novak Djokovic, πρωταθλητής τένις), η διατροφή Paleo, η δίαιτα bodybuilding και οι δίαιτες περιορισμού θερμίδων. Αντίστοιχα, αυτές οι δίαιτες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της πέψης, της απορρόφησης των θρεπτικών συστατικών, της απώλειας βάρους και της ανάπτυξης μυών, αλλά η αποτελεσματικότητα είναι μοναδική για κάθε άτομο. Για να αποφασίσετε ποια δίαιτα είναι καλύτερη για εσάς, ένας συνδυασμός συνομιλίας με έναν διατροφολόγο, αλλεργιολόγο και πειραματισμού με τις δίαιτες, είναι ο ασφαλέστερος και πιο έξυπνος τρόπος για να ξεκινήσετε. Επίσης μπορείτε να πάρετε και κάποια ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ εφόσον τα χρειάζεστε.


ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΕΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Συχνά, όταν αποφασίζετε πώς να κινηθείτε στη συνέχεια με ένα πρόγραμμα γυμναστικής, μπορεί να είναι δύσκολο να σκεφτείτε τι να κάνετε κάθε μέρα. Στήθος και δικέφαλους, πλάτη και πόδια, κυκλικό πρόγραμμα και HIIT προπόνηση / ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ . Πώς άραγε να διαιρέσετε την προπόνησή σας, ώστε να δείτε τα μέγιστα αποτελέσματα; Συχνά οι αποφάσεις λαμβάνονται τυχαία και χωρίς κανένα πραγματικό σχέδιο. Ένας από τους καλύτερους τρόπους, είναι να ξεκινήσετε ένα περιοδικό project. Πριν πέσετε με τα μούτρα στη μάχη, γράψτε αναλυτικά τι θέλετε να κάνετε, έχοντας κατά νου τον στόχο που έχετε θέσει για τον εαυτό σας. Θέλετε να δυναμώσετε, να χάσετε βάρος κ.λπ. Γράψτε τα με τη σειρά που θα επιθυμούσατε να συμβούν και μην ξεχάσετε να σημειώσετε τον χρόνο ανάπαυσης, το super-setting ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να επηρεάσει την προπόνησή σας. Όλο αυτό σχεδιάστε το με βάση το πρόγραμμα της ζωής σας και να ξέρετε ποια μέρα, με ποια σειρά και πότε θα κάνετε τι. Ακόμα και τώρα που σχετίζεται με γυμναστική στο σπίτι, την οποία μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας με τα πιο απλά και φθηνά εργαλεία. Ένας γυμναστής μπορεί να σας βοηθήσει πολύ σε αυτό


ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ

Ένας προπονητής ή κάποιος personal trainer που θα ασχολείται μόνο μαζί σας, μπορεί να είναι ο καλύτερος σύμμαχος σε αυτή την εξέλιξη του αναζητάτε. Με τις εξειδικευμένες γνώσεις του θα σας βοηθήσει σε τεράστιο βαθμό και θα σας προσθέσει ένα σοβαρό επιπλέον κίνητρο, ώστε να παραμείνετε προσηλωμένοι. Συμβαίνει σχεδόν σε όλους μας, όταν πληρώνουμε κάποιον, να αισθανόμαστε κάπως υπόλογοι στον εαυτό μας και σε εκείνον και να κάμπτουμε τις καθημερινές αντιστάσεις και αναστολές μας. Όταν επιλέγετε έναν προπονητή, είναι σημαντικό να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις και να αναζητήσετε τις απαντήσεις που θα σας πάνε πιο μακριά. Εννοείται ότι πλέον στη φάση του Covid-19 έχετε τη δυνατότητα της online συνεδρίας με τον προπονητή σας.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ EVENT

Η προθεσμία για έναν στόχο φυσικής κατάστασης, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε την ένταση της προπόνησης και να παρακινήσετε τον εαυτό σας ώστε να εξελιχτείτε. Σε κανονικούς καιρούς φυσικά και όχι κατά την πανδημία του Covid-19, συμμετέχετε σε εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη φυσική κατάσταση, όπως αγώνες τρεξίματος, αγώνες εμποδίων, αθλητικές εκδηλώσεις φιλανθρωπίας, διαγωνισμούς σωματικής διάπλασης. Ό,τι αρέσει και ενδιαφέρει τον καθένα. Μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την εγγραφή σε μια εκδήλωση, είναι το κατά πόσο συμβαδίζει με τους στόχους σας. Και φυσικά ότι μπορείτε να διαθέσετε τον απαιτούμενο άφθονο χρόνο για την προετοιμασία, δίχως αυτό να σας επιφέρει έξτρα πίεση.


ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΘΛΗΜΑ

Η συμμετοχή σε ένα νέο άθλημα μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την ένταση οποιουδήποτε προγράμματος γυμναστικής. Η προσθήκη μιας ή δύο ημερών ανταγωνιστικής άσκησης βάσει δεξιοτήτων, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε αυτά τα τελευταία δύο κιλά που τόσο παλεύετε και δεν μπορείτε και τελικά να αναζωογονηθείτε. Για παράδειγμα, η εκπαίδευση Muay Thai, έχει αποδειχθεί ότι καίει έως και 1.200 θερμίδες σε μία συνεδρία! Και όχι μόνο αυτό. Ρίξτε μία ματιά στο σώμα ενός μαχητή Muay Thai και είναι εύκολο να διαπιστώσετε ότι η άσκηση ενός αθλήματος μπορεί πραγματικά να συμπληρώσει ένα πρόγραμμα προπόνησης δύναμης με πολλούς τρόπους. Εννοείται ότι το ίδιο ισχύει σχεδόν για κάθε άθλημα που αρέσει στον καθένα από εμάς.

ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΡΤΕΝΕΡ

Εάν πιάσατε ταβάνι στην ενέργειά σάς και βαριέστε, ίσως είναι καιρός να τα βρείτε με έναν σύντροφο άσκησης. Ένας καλός φίλος προπόνησης με παρόμοια νοοτροπία και στόχους μπορεί σίγουρα να σας βοηθήσει να απογειώσετε το πρόγραμμά σας. Παρέχοντας συντροφικότητα, σχόλια, ενθάρρυνση και την ικανότητα να ωθήσετε ορισμένες κινήσεις (σ.σ.: όπως πιέσεις πάγκου κ.α.) στο όριο. Μερικές από τις καλύτερες προπονήσεις μπορούν να συμβούν με μεγαλύτερους / ισχυρότερους αθλητές από εμάς, καθότι μας κάνουν να θέλουμε να δουλέψουμε πολύ πιο σκληρά για να τους ακολουθήσουμε. Μπορείτε να εγγραφείτε και σε κάποιο forum /community με διαδυκτιακούς φίλους και να σας παρακινήσουν!


ΣΚΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Σκεφτείτε πώς εκπαιδεύεστε μέρα με τη μέρα και ότι σας αρέσουν πολύ τα κέρδη που αποκομείτε. Δεν είστε όμως ακόμα στο αποκορύφωμά σας. Λοιπόν, τότε είναι που καταλαβαίνετε πως έχει φτάσει η ώρα για μία αλλαγή. Εάν χρησιμοποιείτε πιο αργές επαναλήψεις, δοκιμάστε ταχύτερες. Δεν έχετε όγκο, αλλά είστε γραμμωμένοι, δοκιμάστε το αντίστροφο. Ρυθμίστε τις λαβές και τη στάση του σώματός σας σε κάθε λειτουργία του. Προσθέστε μερικές ασκήσεις που δεν δοκιμάσατε ποτέ. Υπάρχουν πάρα πολλοί εξαιρετικοί τρόποι για να ανανεώσετε την προπόνησή σας σας και να σοκάρετε το σύστημά σας - με θετικές επιπτώσεις και εξαιρετικά επωφελή συμπεράσματα. Ο καθένας από εμάς ξέρει πότε έρχεται η ώρα για αλλαγή. Και πρέπει να ακούει το σώμα και τη φωνή μέσα του...

* Από τη συντακτική ομάδα του Physiomart.gr
* Επιμέλεια κειμένου Γιώργος Καραμάνος!

Σχετικα Προϊοντα

Σχετικα Αρθρα

ΝΕΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΧΑΠΙ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ... ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ!
ΝΕΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΧΑΠΙ; ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ... ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ!

Ενα χάπι, μία πρωτεΐνη από το συκώτι μας, σύντομα θα είναι αρκετά, ώστε να γίνουμε πιο ενεργοποιημένοι σωματικά, θα κρατούν πιο νέο τον εγκέφαλό μας και θα βοηθούν άτομα με κινητικά-νοητικά προβλήματα. Πραγματικότητα ή επιστημονική φαντασία; Προς το παρόν κάτι ενδιάμεσο, που ακόμα όμως δεν αρκεί, ώστε να αντικαταστήσει την αληθινή άσκηση.

ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΥΜΝΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)
ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΥΜΝΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)

Στο παρόν άρθρο θα δούμε διάφορες ασκήσεις γυμναστικής που μπορούμε να εκτελέσουμε μόνοι μας και με ασφάλεια από το σπίτι με ελάχιστο εξοπλισμό. Θα χρειαστούμε μόνο λάστιχα γυμναστικής , λάστιχα ενδυνάμωσης ποδιών , ένα στρώμα γυμναστικής, tonic balls και τη διάθεση μας για ένα total body workout.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ, ΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ: ΠΩΣ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΑΣ ΘΩΡΑΚΙΖΕΙ!
ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ, ΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ: ΠΩΣ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΑΣ ΘΩΡΑΚΙΖΕΙ!

Νέες ορολογίες, επικίνδυνες ιώσεις, φόβος για πανδημία. Κάθε χειμώνα χτυπάει το παγκόσμιο καμπανάκι κι εμείς ανησυχούμε. Οφείλουμε λοιπόν να ακολουθούμε τους κανόνες υγιεινής, να προσέχουμε τη διατροφή μας και να μην ξεχνάμε ότι η άσκηση (ήπια ή πιο έντονη) μπορεί να μας βοηθήσει, ώστε να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό σύστημά μας απέναντι στους εξωτερικούς εισβολείς.

Ασκήσεις με λάστιχα γυμναστικής  για δρομείς &  γυμναστική στο σπίτι
Ασκήσεις με λάστιχα γυμναστικής για δρομείς & γυμναστική στο σπίτι

Ποια τα οφέλη προπόνησης με λάστιχο γυμναστικής , πώς λειτουργεί ?Εδώ θα αναλύσουμε τα παραπάνω αλλά και θα δούμε χρήσιμα βίντεο με ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε εύκολα μόνοι σας στο σπιτι , στο γραφείο ή οπουδήποτε και ειδικά εαν είστε δρομείς (όχι απαραίτητα). Στην περίπτωση του δρομέα η ενδυνάμωση του άνω κορμού είναι κάτι που αμελείται συχνά.