ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΥΜΝΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ(ΒΙΝΤΕΟ)

Στο παρόν άρθρο θα δούμε διάφορες ασκήσεις γυμναστικής που μπορούμε να εκτελέσουμε μόνοι μας και με ασφάλεια από το σπίτι με ελάχιστο εξοπλισμό. Θα χρειαστούμε μόνο λάστιχα γυμναστικής , λάστιχα ενδυνάμωσης ποδιών , ένα στρώμα γυμναστικής, tonic balls και τη διάθεση μας για ένα total body workout.

Ας δούμε λοιπόν τα παρακάτω βίντεο

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΟΔΙΩΝ THERABAND 


1)ΣΑΝΙΔΑ ΜΕ ΑΡΣΗ ΠΟΔΙΩΝ
2)ΣΑΝΙΔΑ ΜΕ ΚΑΜΨΗ ΙΣΧΥΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΑΤΟΥ
3)ΕΚΤΑΣΗ ΙΣΧΥΟΥ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ
4)ΚΑΜΨΗ ΙΣΧΥΟΥ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ THERABAND 

1)ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
2)ΚΩΠΗΛΑΤΙΚΗ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΛΑΒΗ
3)ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΘΟΥΣ ΑΠΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ
4)ΚΑΜΨΗ-ΕΚΤΑΣΗ ΙΣΧΥΟΥ
5)ΚΑΜΨΗ-ΕΚΤΑΣΗ ΓΟΝΑΤΟΥ
6)ΕΚΤΑΣΗ ΙΣΧΥΟΥ ΑΠΟ 4ΠΟΔΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ
7)ΕΚΤΑΣΗ ΙΣΧΥΩΝ ΜΕ ΑΡΣΗ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ

 

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ TONIC BALLS THERABAND 

1)ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΟΥΜΟ ΜΕ ΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΧΕΡΙΩΝ
2)ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΜΕ ΑΠΑΓΩΓΗ ΩΜΩΝ
3)ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ ΜΕ ΠΟΔΙΑ ΣΕ ΑΝΑΤΑΣΗ
4)ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΡΙΚΕΦΑΛΩΝ
5)ΚΑΜΨΕΙΣ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ
6)ΚΑΜΩΗ ΓΟΝΑΤΩΝ ΜΕ ΙΣΟΜΕΤΡΙΚΗ ΚΑΜΨΗ ΩΜΩΝ

 

 

Αγόρασε Τώρα Αξεσουάρ Γυμναστικής απο το ηλεκτρονικο μας κατάστημα

 

 

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο κανάλι μας στο Youtube .

 Γράφει η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Pilates Instructor , Σοφία Γκότζη

 

Σχετικα Προϊοντα

Σχετικα Αρθρα

4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΣΩΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ
4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΣΩΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Ο τρόπος που καθόμαστε, στεκόμαστε και περπατάμε έχει μακροχρόνια επίδραση στο μυοσκελετικό μας σύστημα, ενώ ακόμα σε κάποιες περιπτώσεις, εκ γενετής μυοσκελετικών δυσλειτουργιών είναι πιο δύσκολη η επίτευξη της ορθοσωμίας. Για να μπορέσουμε, να διατηρήσουμε μια ορθή στάση σώματος , είναι σημαντικό να ενισχύσουμε τους πυλώνες- μύες μας με ασκήσεις ενδυνάμωσης και σταθεροποιήσης.

 Γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης?
Γυμναστική κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης?

Η διατήρηση τακτικής άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς και να αισθανθείτε  καλύτερα.

Η μέθοδος Pilates και 7 εύκολες ασκήσεις να δοκιμάσεις μόνος με τη χρήση ενός TheraBand Λάστιχο Γυμναστικής
Η μέθοδος Pilates και 7 εύκολες ασκήσεις να δοκιμάσεις μόνος με τη χρήση ενός TheraBand Λάστιχο Γυμναστικής

«Σε 10 μαθήματα νιώθεις την διαφορά στο σώμα σου, σε 20 μαθήματα την βλέπεις,σε 30 μαθήματα έχεις ένα διαφορετικό σώμα.»  Αυτή τη φράση συνίθιζε να λέει ο εμπνευστης της μαθόδου Joseph Huberus Pilates ο οποίος ήταν Γερμανός ελληνικής καταγωγής.

Πώς λειτουργεί και ποια τα οφέλη της προπόνησης με ελαστική αντίσταση (λαστιχα γυμναστικησ)?
Πώς λειτουργεί και ποια τα οφέλη της προπόνησης με ελαστική αντίσταση (λαστιχα γυμναστικησ)?

Η ελαστική αντίσταση (λάστιχα γυμναστικής) χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια, αρχικά από φυσικοθεραπευτές και ύστερα από γυμναστές , ως ένα μέσο άσκησης με στόχο την μυϊκή   ενδυνάμωση και την μυϊκή υπερτροφία.